Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
W większości przypadków zamówienie zostanie przetworzone i wysłane w ciągu 24 godzin. Nie obejmuje to weekendów ani świąt. Otrzymasz powiadomienie e-mail po wysłaniu zamówienia. Możesz również uzyskać informacje o wysyłce swojego zamówienia na stronie Śledzenie zamówienia.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Jeśli popełniłeś błąd w danych dotyczących wysyłki, skontaktuj się natychmiast z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem „Szybkiej informacji zwrotnej” lub „Czatu na żywo”, a my postaramy się je poprawić.
Należy pamiętać, że ze względu na szybkość działania naszego zespołu ds. wysyłek nie możemy zagwarantować zmiany adresów przed wysyłką. Jeśli zamówienie zostało zablokowane do przetworzenia przez zespół ds. wysyłek lub zrealizowane, nie możemy zmienić adresu wysyłki.
Co zrobić, jeśli moja paczka jest oznaczona jako dostarczona, ale jej nie otrzymałem?
Czy obawiasz się, że Twoje zamówienie z lenovobateriasklep.pl zostało błędnie dostarczone? Nadzieja nie jest stracona! Postępując zgodnie z tymi instrukcjami, otrzymasz przesyłkę tak szybko, jak to możliwe.
- Potwierdź adres wysyłki podany podczas realizacji transakcji, sprawdzając szczegóły zamówienia na stronie „Śledzenie zamówienia”.
- Sprawdź miejsce dostawy.
Rozejrzyj się wokół wejść do domu, aby sprawdzić, czy paczka znajduje się lub czy nie ma powiadomienia o próbie doręczenia (np. w pobliżu tylnych ganków, krzewów, garaży lub innych miejsc, w których kierowca mógł ją zostawić).
- Sprawdź, czy ktoś inny przyjął dostawę.
Sprawdź, czy sąsiad lub inny mieszkaniec otrzymał przesyłkę.
Czasami przesyłki nie są dostarczane w oczekiwanym czasie i nie można ich zlokalizować za pomocą informacji o śledzeniu (jeśli są dostępne). Skontaktuj się z Obsługa klienta.
Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli odmówię przyjęcia przesyłki?
lenovobateriasklep.pl nie zaleca odrzucania przesyłki od nas. Spowoduje to jedynie zwiększenie kosztów procesu dla wszystkich zaangażowanych. Zamiast tego, jeśli potrzebujesz zwrotu pieniędzy, zaakceptuj przesyłkę i rozpocznij ten proces z nami zgodnie z naszymi ustalonymi protokołami.
Dotyczy sytuacji, gdy logistyka pokazuje, że towar został podpisany, ale faktycznie nie został odebrany. W tym miejscu wyjaśniamy następujące punkty w celu lepszej komunikacji i rozwiązywania problemów:
Definicja odpowiedzialności:
Gdy paczka zostanie oznaczona jako „dostarczona”, naszym głównym obowiązkiem i firmą logistyczną jest zapewnienie, że paczka zostanie dostarczona pod podany przez Ciebie adres. Jeśli faktycznie nie otrzymasz przesyłki, aktywnie pomożemy Ci w jej zlokalizowaniu i złożeniu reklamacji w firmie logistycznej. Jeśli jednak jakiekolwiek straty lub niedogodności w procesie nie zostały spowodowane umyślnie lub w wyniku naszego rażącego zaniedbania, być może tak się nie stanie w stanie bezpośrednio wziąć na siebie pełną odpowiedzialność.
Kroki rozwiązania:
--- Skontaktuj się z nami natychmiast: Skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszych kanałów obsługi klienta (telefon, obsługa klienta online, e-mail itp.) tak szybko, jak to możliwe i podaj szczegółowe informacje o zamówieniu oraz opis sytuacji nieotrzymania przesyłki.
--- Pomoc w dochodzeniu: skontaktujemy się z firmą logistyczną i poprosimy ją o przeprowadzenie wewnętrznego dochodzenia i dostarczenie odpowiednich dowodów lub rozwiązań.
--- Zgłoszenie reklamacji: Jeśli po dochodzeniu zostanie potwierdzone, że paczka rzeczywiście zaginęła lub nie można jej odzyskać, pomożemy Ci w złożeniu wniosku o reklamację w firmie logistycznej i będziemy starać się walczyć o Twoje uzasadnione prawa i interesy zgodnie z logistyką regulaminy i procedury firmy.